Accordion

ارسال شده در سرویس ها

The Widgetkit Accordion enables you to display a set of items in a compact space, by clicking on each items header it expands or collapses it's content section.

Features

  • Clean and very lightweight code
  • Responsive design to fit all device resolutions
  • Smooth transitions on content section toggle
  • Option to match automatically the height of varying content
  • Option to auto collapse or allow multiple opened items
  • Built with HTML5, CSS3, PHP 5.2+, and the latest jQuery version
  • Works with Joomla and WordPress

Example

Slide 1

Icon 01

Headline

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Slide 2

Icon 02

Headline

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Slide 3

Icon 03

Headline

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Slide 4

Icon 04

Headline

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

How To Use

The Widgetkit Accordion lets you easily create and manage all the accordions contents through the user-friendly Widgetkit administration user interface. After you have created an accordion you can load it anywhere on your website using shortcodes or the universal Widgetkit Joomla module or WordPress widget.

طراحی وب سایت

ارسال شده در سرویس ها

اهمیت داشتن یک وب سایت ایده آل و حرفه ای بر هیچ کس پوشیده نیست در دنیای مجازی با رقابت بسیار سنگین در اینترنت جهت جذب کاربر سایت هایی موفق هستند که علاوه بر دارا بودن ساختار و طراحی گرافیک زیبا ، منحصر به فرد و سبک طراحی متفاوت ،باید سایر تکنیک ها در پیاده سازی ، برنامه نویسی ، انتخاب متون و کلمات کلیدی  را رعایت کرده اند. لذا طراحی سایت باید توسط گروه کاملا تخصصی ، حرفه ای با داشتن تجربه کافی و رزومه ای قوی در زمینه  طراحی سایت  انجام گردد گرافیک و طرح سایت یکی از مهمترین عوامل جذب کاربر به وب سایت می شود. بازدیدکننده وب سایت ها معمولا در کمتر از ۲۰ ثانیه تصمیم می گیرید که در وب سایت بماند یا نه؟!

استفاده از استانداردهای بین المللی طراحی سایت و المان های جذاب در صفحه و عدم سنگین شدن صفحات وب، باعث جذب کاربر به درون وب سایت می شود و جذابیت ایجاد شده انگیزه کاربر را جهت بازدید سایر صفحات و خواندن  سایر مطالب بسیار بیشتر می کند که در نتیجه کاربر با محصولات و خدمات شرکت آشنا می گردد .

بناب هاست پس از بررسی نوع سایت ، مخاطبین و فعالیت شرکت و با توجه به نیاز های کارفرما طراحی سایت را انجام داده و در تمامی مراحل طراحی وب سایت از نظرات و پیشنهادات کارفرما جهت بهبود گرافیک سایت استقبال می کند.

بخش طراحی و گرافیک بناب هاست با استفاده از سبک های متفاوت در طراحی و خلاقیت و رعایت تمامی استانداردها و استفاده از تکنیک های نوین و کم حجم سازی صفحات وب سایت ، طراحی سایت ها را با کیفیتی بسیار بالا انجام می دهند و در تمام طراحی های خود با تکیه بر ایده های خود وب سایت هایی متفاوت در حد وب سایت های ممتاز بین اللملی ارائه می نماید و با جرات می توان گفت که طراحی وب سایت و گرافیک ارائه شده در بناب هاست قابل رقابت با طراحی سایت های خارجی می باشد.

لطفا به نکات زیر توجه بفرمایید :

 

  • کلیه پلن ها دارای 30 روز پشتیبانی رایگان میباشد.
  • کارهای طراحی سایت طبق برآیند زمانی مورد توافق انجام میگیرد.
  • در صورت نیاز به وب سایت دو زبانه ، برای هر زبان ۶۰ درصد به مبالغ پلن ها اضافه میگردد.
  • هزینه پشتیبانی از وب سایت ( در صورت در خواست مشتری ) به صورت ماهیانه یا سالیانه بصورت توافقی میباشد.
  • پس از تایید نهایی طی یک جلسه کلیه آموزش های لازم جهت کار با سایت و بروز رسانی سایت به خریدار داده خواهد شد.
  • پس از برآورد قیمت و انجام توافقات نهایی مبلغ معادل 50 درصد هزینه طراحی سایت به عنوان پیش پرداخت از طرف خریدار پرداخت می گردد.
  • در مرحله آخر 50 درصد باقی مانده از سوی خریدار پرداخت می گردد و کلیه پسوردهای سایت به خریدار داده خواهد شد.
  • خریدار اطلاعات کامل سایت خود از قبیل (رنگ کلی سایت ، لوگو ، منوها و مطالب داخل سایت) را بوسیله ایمیل یا بر روی CD برای شرکت ارسال می نماید.
  • از آنجا که امکان کاهش و یا افزایش قابلیت های هر یک از انواع وب سایتها بنا به نیاز شما ممکن می باشد پیشنهاد می گردد ابتدا جهت برآورد دقیق قیمت با ما تماس بگیرید .
  • فضای وب فقط برای این سایت و بدون امکان دامنه اضافی و پارک دامنه خواهد بود .
  • بعد از توافق خریدار باید قراردادی را از سایت دریافت و تکمیل نماید و برای ما ارسال کند تا اجرای سایت آغاز شود.
 

طراحی بروشور های تبلیغاتی

ارسال شده در سرویس ها

از پوستر به عنوان شناسنامه تبلیغاتی محصول یا خدمات نام می برند. هر ساله مسابقات بسیاری در زمینه طراحی پوستر در سراسر دنیا برگزار میگردد. یک پوستر زیبا مساوی است با یک فروش موفق.اعلان یک رو چاپ که بطور معمول فاقد تاخور و عطف است و در غالب موارد بروی سطح مورد نظر چسبانده می شود ، از متداولترین گونه های گرافیک است.
پوستر عمدتا در سه قطع استاندارد است:
35 در50 سانتی مترB3  
50 در70 سانتی متر B2 
70 در100 سانتی متر B1

از بروشور و کاتالوگ به عنوان تبلیغات ماندگار یاد می کنند .بروشور یا کاتالوگ  نوعي مدرك تجاري چاپي انبوه است كه بصورت كتابچه يا برگه، دفترچه يا فولدر عرضه مي گردد. مشخصات فني يك كاتالوگ و يا يك بروشور مي تواند حاوي اطلاعات ، تصاوير مرتبط، نحوه سفارش محصول يا خدمات، كاربرد كلي كالاها و برخي اطلاعات مفيد ديگر كه مورد نياز كارشناسان، مشتريان و يا مصرف كنندگان محصول و خدمات شما است باشد.

با طراحی منحصر بفرد كاتالوگ و بروشور محصولات خود، فروش خود را تضمين نماييد

طراحی کارت ویزیت

ارسال شده در سرویس ها

کارت ویزیت شما یکی از مهمترین ابزاری است که برای بازاریابی می توانید تهیه کنید. شما کارت ویزیتتان را به مشتریان احتمالی خود می دهید تااطلاعات لازم برای تماس با شما را داشته باشند. همچنین می توانید آنرا داخل نامه ها بیندازید یا بوسیله آن خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید. همچنین اگر در روزنامه ها و پیک ها محلی تبدیغات می کنید، کارت ویزیت شما می تواند یک کپی آماده برای صفحاتی باشد که تبلیغات با کارت ویزیت افراد چاپ می شود.

مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.


اعمال همه این نکات روی یک کاغذ که فقط ½ 3 طول و 2 اینچ عرضش باشد، کارچندان ساده ای نیست؛ اما قابل انجام است. در زیر توصیه هایی برایتان دارین که قبل از طراحی کارت ویزیت باید حتماً در ذهن داشته باشید. 

یک آرم (لوگو) طراحی کنید
از یک طراح حرفه ای بخواهید تا آرمی برای حرفه شما طراحی کند. اگر محصولات یا خدماتی را ارائه می دهید که خود سمبلی دارند (مثلاً نقاشی ساختمان،ساختمان سازی، رستوران و از این قبیل)، آرم شما نیز می تواند به طریقی نمادی از آن حرفه یا محصول باشد. این آرم باید به صورتی باشد که قابل پیاده شدن روی کارت ویزیت، سربرگ، بروشورها، و وب سایتتان باشد. 

یک شعار یک جمله ای برای خود بسازید
اگر کار یا خدماتی که انجام می دهید از روی نام حرفه تان مشخص نباشد، بایدیک شعار یک جمله ای بسازید که به مردم یادآور شود که چه خدمات یا محصولاتی را ارائه می دادید. این شعار را هم باید بر روی کارت ویزیتتان بنویسید.

آدرس وب سایت و ایمیلتان را هم ذکر کنید
مشتریان ممکن است بخواهند آدرس وب سایت یا ایمیل شما را داشته باشند. اگر نگران پیام های تجاری هستید که ایمیلتان را پر می کند، می توانید دو آدرس ایمیل برای خود داشته باشید—که یکی را روی کارت ویزیتتان قید کنید و در اختیار عموم قرار دهید و ایمیل دیگر را برای مصارف شخصی استفاده کنید و فقط بهبرخی همکاران و دوستان مطمئن خود بدهید. 

کارت ویزیتتان باید خوانا باشد
از طراحتان بخواهید که از شکل و اندازه ای برای فونتتان استفاده کنید که بهاندازه کافی بزرگ باشد که به راحتی بدون استفاده از عینک ته استکانی خوانده شود. دقت کنید که رنگ نوشته ها از رنگ صفحه پشت زمینه کارت، متمایز باشد. یادتان باشد که هدفتان این نیست که یک اثر هنری خلق کنید، شما می خواهید یک کارت ویزیت برای کارتان طراحی کنید که به خوبی بتواند گویای شغل و حرفه شما باشد. مطمئن باشید که اگر دریافت کننده کارت نتواند شماره تلفن و اطلاعات شما را از روی کارت بخواند، یک مشتری را از دست داده اید. 

کارت ویزیتی طراحی کنید که از بقیه کارتها متمایز باشد
بله، کارت ویزیت شما باید طوری باشد که از میان سایر کارت ویزیت ها متمایز و کاملاً مشخص باشد. با استفاده از رنگ های روشن و به قول معروف جیغ، گذاشتن عکستان روی کارت و استفاده از کاغذهایی با جنسی متفاوت، کارت ویزیتی متمایز و منحصر به فرد بسازید. 

از کاغذ و چاپ خوب استفاده کنید
اگر کاغذ کارتتان شل و ول باشد یا مثل این باشد که با پرینترهای ارزان قیمت چاپش کرده اید، این احساس را در مخاطب ایجاد می کند که با شرکتی کوچک و خرده پا روبه رو هستند. پس کمی خرج کنید و از کاغذ و چاپ خوب برای کارت ویزیتتان استفاده کنید. 

اگر وقت ندارید چاپ کارتتان را بیرون سفارش دهید، خودتان چاپش کنید
اگر به خاطر تمام شدن کارت ویزیت هایتان عجله دارید، می توانید خودتان با یک پینتر جوهرافشان خوب و با استفاده از کاغذ مرغوب آنرا چاپ کنید. دقت کنید که کیفیت پرینتر را روی بهترین درجه آن بگذارید. 

کارت ویزیتتان درمورد شما چه می گوید؟ 


احتمال آن زیاد است که برای خودتان کار ویزیت داشته باشید، اما اگر ندارید، حتماً باید یکی درست کنید. کارت ویزیت چیزی است که خیلی از ما آن را دست کم می گیریم، اما نباید اینطور باشد. شکل، احساس و پیامی که روی کارت ویزیت شماست، روی نظر مردم درمورد شما و مهمتر اینکه آیا یادتان می آورند یا نه، تاثیر می گذارد. 

وقتی مکالمه ای را ترک می کنید و فرد مقابل کارت ویزیت شما را دارد، هویت شما آن تکه کاغذ می شود. به همین خاطر روی کارت ویزیتتان نه تنها باید به صاحب کارتان، شماره های تماس و شغل و حرفه تان اشاره کنید، بلکه باید مطلبی هم درمورد خودتان بنویسید. 

برای مثال، اگر من بخواهم کارت ویزیتم را به شما بدهم، به دلایل زیر شما تصور خواهید کرد که من فردی خوش مشرب و صیمیمی هستم: 

کارت علیرغم ضخامت کاغدش، اما نرم و لطیف است. 
گوشه های کارت گرد باشد. 
رنگ کارت سبز باشد. 
فونت شما کمی دایره ای باشد. 
مهمترین دلیل که من کارتی با چنین خصوصیاتی درست کرده ام این است که وقتی آن را به مردم می دهم، می خواهم احساسی گرم و دوستانه در آنها به وجود آورد. این مسئله برای من اهمیت زیادی دارد چون نظر مردم خیلی برای من مهم است و دوست دارم آنها این را به یاد داشته باشند و ارتباطشان را با من قطع نکنند. 

اگر شما کارت ویزیت ندارید و میخواهید یکی برای خودتان درست کنید، به توصیه های زیر دقت کنید. 

رنگ – رنگ ها معمولاً دست کم گرفته می شوند اما همه آنها معنا و مفهومی پشت خود دارند. 
کاغذ – جنس و کیفیت کارتتان چیزی درمورد شما می گوید. به هیچ عنوان نباید از کاغذهای ارزان و نامرغوب استفاده کنید. 
یگانگی – اگر کارت ویزیتتان درمیان دسته ای از کارت های دیگر متمایز و مشخص نباشد، احتمال اینکه افراد شما را به خاطر بیاورند خیلی کم است. پس بایدکارتتان را کمی ویژه و منحصربه فرد طراحی کنید. 
نوشتار – فونت و شکل نوشتار شما حرف می زند، پس فونتی را انتخاب کنید که به بهترین شکل شما را معرفی کند و البته خوانا باشد. 
احساس – حس لامسه یکی از مهمترین احساس هایی است که همه ما داریم و کارت ویزیت شما باید خوشایند این احساس مردم باشد. اگر میخواهید دیگران تصور کنند که فردی لطیف و محترم هستید، باید از کاغذهای نرم که گوشه های گردشده دارند استفاده کنید. اگر می خواهید خود را فردی کاری نشان دهید که بسیار برجسته و ساخت یافته است، باید از کاغذهای ضخیم با گوشه های تیز استفاده کنید.
قبل از اینکه کارت ویزیتتان را کسی بدهید، باید اول اطمینان یابید که اطلاعات لازم روی کارتتان نوشته شده است، اما کارتتان باید چیزی هم درمورد خودتان بگوید. این مسئله باعث می شود مردم شما را به خاطر داشته باشند و ارتباطشان را با شما قطع نکنند

مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.


اعمال همه این نکات روی یک کاغذ که فقط ½ 3 طول و 2 اینچ عرضش باشد، کارچندان ساده ای نیست؛ اما قابل انجام است. در زیر توصیه هایی برایتان دارین که قبل از طراحی کارت ویزیت باید حتماً در ذهن داشته باشید.